Ikut saye..nanti saya ikut awak balik.. :)

Tuesday, August 24, 2010

KeLas HomeMade Coklat

 
Kepada peminat2 coklat seluruh Malaysia...KelaS Coklat Homemade Akan diadakan Selepas Raya..Bertempat di ~Kamunting, Taiping, Perak ~Bukit Gantang, Changkat Jering, Perak & ~Butterworth, Penang...

*1 kelas hanya 2 orang sahaja akan diambil...
*Boleh dipertimbangkan jika nak dtg bersama 2-3 org kwn...tidak lebih dr 4 orang

6 comments:

Kimie Hashim said...

yeke??insyallah dtg..bestnya...
*kak, kimie follow akak..

Adjeng Puteri said...

Dah penuh ye seat? kalau kosong lagi saya berminat, berapa kena bayar dan bila nak buat?

SPHM said...

ok kimie...tqvm...kimie org mana? nanti akak ltk tarikhnye k...just daftar dl xpe...ade ksg akak inform :)

SPHM said...

adjeng puteri....boleh booking dulu...ade tarikh kosong saya inform...utk bayaran...saya hanya ambil rm200 buat masa ini...slalunya rm250 :) u tinggal di mana?

Adjeng Puteri said...

Thanks SPHM. i booking dulu. i dok JB. kelas di penang buat kat mana?

SPHM said...

Nama sbnr sape ni 'adjeng puteri'..wah dok johor...jauh tu...kat KL pun ade ada yg buat kelas jgk..kna cari..tapi kalu sambil2 nk jln penang@taiping...dtg lah ke sini..dialu2 kan :)

saya akan buat di tiga lokasi : kamunting, bukit gantang @ butterworth penang :)

Related Posts with Thumbnails